Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Είναι θέμα συνταγματικής τάξης….

Συνέχεια από το προηγούμενο.

Οι ομογενείς εκπαιδευτικοί δεν προσλαμβάνονται, γιατί η τυχόν πρόσληψή τους θα δημιουργούσε συνταγματικό πρόβλημα. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο νόμος για την πρόσληψή τους και ότι άλλο έχει θεσπιστεί είναι παράνομο και αυθαίρετο. Τό Υπουργείο Παιδείας έχει παρανομήσει μέχρι σήμερα και θα συνεχίσει να παρανομεί αν προσλάβει ομογενείς εκπαιδευτικούς.

Τα ακούς κ. Συρίγο;

Τα ακούτε αγαπητοί ομογενείς εκπαιδευτικοί;

Μην αγωνίζεστε για την πρόσληψή σας .Είναι αντισυνταγματική……….!!!!!!!!!!

Θα στραφούν όλοι εναντίον σας.!!!!!!!!!!!!

Όλοι οι καθηγητές όμως πρέπει να μιλάνε Γερμανικά.

Τελικά κ. Γενικέ…..μας μπέρδεψες.

Οι ομογενείς, που γνωρίζουν και Ελληνικά και Γερμανικά δεν μας κάνουν…

Οι Ελληνες που έρχονται από την Ελλάδα είναι άχρηστοι γιατι δεν γνωρίζουν Γερμανικά…..

Τα ελληνόπουλα όμως πρέπει να ενταχθούν και στα δύο συστήματα.

Αυτό μπορούν να το κάνουν μόνο οι εκπαιδευτικοί.

Ποιοι εκπαιδευτικοί τελικά…είναι αυτοί;

Ποιο εκπαιδευτικό σύστημα;

Τι είναι αυτό που θέλετε κ. Γενικέ;

Βάσει ποιών κριτηρίων και ποιών συμπερασμάτων μιλάτε; Και σε ποιους απευθύνεστε;

Εμείς που ζούμε εδώ και γνωρίζουμε τα προβλήματα της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης, είμαστε σίγουροι για αυτό που φταίει και που πρέπει να διορθωθεί.

Μην θολώνετε λοιπόν τα νερά….ή πείτε επιτέλους αυτό που σκέπτεσθε…

Καλύτερα, φυσικά, όλων θα ήταν να περιοριστείτε στα καθήκοντά σας και να αφήσετε αυτούς που είναι εντεταλμένοι και αρμόδιοι να χαράζουν εκπαιδευτική πολιτική.

Να δούμε, όμως και τα της δικής σας αρμοδιότητας.

Για άλλη μια φορά ανανεώνετε το ραντεβού της έναρξης του νέου Ελληνικού Δημοτικού Σχολείου για το αργότερο το 2009.

Να δούμε τελικά πότε θα το πετύχετε.

Παράλληλα ανακοινώνετε και την ίδρυση δίγλωσσου ολοήμερου νηπιαγωγείου.

Απαντάτε έτσι έμμεσα και επιβεβαιώνετε τις ανησυχίες των γονέων για τα «ύποπτα» δημοσιεύματα για μεθόδευση μετατροπής του χαρακτήρα του αμιγούς ελληνικού σχολείου.

Η σύγχυση όμως συνεχίζεται.

Το flash back που κάνετε, στην εποχή Τσαουσέσκου φυσικά και δεν αποδεικνύει τίποτα, πέρα από την συγκίνηση σας μια και ο «καταπιεσμένος» Έλληνας, που είχε ξεχάσει τα ελληνικά του, ήθελε λίγο χώμα από την πατρίδα να σκεπάσει τον τάφο του.

Να μην ανοίξουμε το θέμα όμως και πλατειάσουμε.

Πείτε μας όμως κ. Γενικέ, ειλικρινά.

Πιστεύετε, ότι κινδυνεύουν τα ελληνικά μας σήμερα στην Ενωμένη Ευρώπη από τους Τσαουσέσκου, ή από την Μπολόνια και την Λισσαβόνα;

Και η πίτα ολάκερη και ο σκύλος χορτάτος.

Παρακάτω της συνέντευξής σας έρχεται μια καινούργια αυθαιρεσία.

Λέτε συγκεκριμένα.

«Πολλοί υποστηρίζουν ότι το παιδί τους δεν μπορεί να παρακολουθήσει το γερμανικό σχολείο και σκέπτονται, ακριβώς για τον λόγο αυτό, να το στείλουν στο αμιγές. Πιστεύουν ότι εκεί τα πράγματα είναι ευκολότερα, ότι στους βαθμούς δεν θα έχουν πρόβλημα και ότι θα δώσουν εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο με λιγότερα μαθήματα και με ευνοϊκούς όρους .

Σε αυτούς έχω να απαντήσω ότι από τους 100 νέους που διάλεξαν αυτό το δρόμο οι 80 έχουν επιστρέψει πίσω στη Γερμανία. Έχω πολλά παραδείγματα ανθρώπων που τελείωσαν Πανεπιστήμιο στην Αθήνα ή οπουδήποτε στην Ελλάδα, και σήμερα είναι εδώ και δουλεύουν φορτοεκφορτωτές, ή σε εστιατόρια. Από την άλλη πλευρά υπάρχουν Έλληνες επιχειρηματίες που έχουν ανάγκη από συγκεκριμένες ειδικότητες και δεν βρίσκουν να προσλάβουν Ελληνόπουλα. Είτε γιατί δεν μιλάνε γερμανικά είτε γιατί δεν έχουν πάρει την κατάλληλη εκπαίδευση στην Ελλάδα. Αυτά όλα είναι τραγικά….»

Ποια επίσημα στοιχεία επικαλείστε;

Γιατί αυτή η απαξίωση;

Την προσπάθεια για αναβάθμιση του συγκεκριμένου τύπου σχολείου δεν την έχετε αντιληφθεί;

Μήπως «τρομάζουν» οι σύγχρονοι Τσαουσέσκου από την υπεροχή του;

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ........

Δεν υπάρχουν σχόλια: